Veelgestelde Vragen
Wat zijn de verzendtijden voor jullie producten?
We hebben 1-2 dagen nodig om je bestelling te verwerken en daarna 3 tot 15 werkdagen om het bij je af te leveren.
Verzendt u wereldwijd?
Ja, absoluut. We verzenden wereldwijd.
Waarvandaan verzenden we?
Onze kantoren bevinden zich in België. Onze internationale magazijnen bevinden zich in Azië, Frankrijk en België.
Verstrekt u informatie over het volgen van producten?
Ja, wacht 3 dagen na uw bestelling en vraag het ons via e-mail op contact@perruque-club.fr.
Sommige artikelen ontbreken in mijn bestelling, wat gebeurt er?
Onze producten worden afzonderlijk verzonden volgens uw bestelling. Als uw bestelling bijvoorbeeld artikelen uit twee verschillende magazijnen bevat, zullen er twee leveringen plaatsvinden. De rest van de bestelling komt waarschijnlijk binnenkort aan.
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat kan ik hieraan doen?
Het spijt ons dat te horen. Stuur ons gewoon een afbeelding van het beschadigde artikel naar het volgende e-mailadres: contact@perruque-club.fr en we sturen je zo snel mogelijk een vergelijkbaar vervangend artikel.
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Waarom duurt het zo lang?
Onze excuses voor de vertraging. Soms kan internationale verzending langer duren dan verwacht vanwege douane-inklaring. Je kunt je bestelling echter op elk moment volgen en zien waar het is. Als je toch hulp nodig hebt bij het traceren van je pakket of een vraag wilt stellen, kun je contact met ons opnemen via e-mail op contact@perruque-club.fr.
Hebben jullie een restitutiebeleid?
We doen ons best om eventuele problemen van onze klanten met hun online artikelen op te lossen. Als je toch een terugbetaling van je bestelling wilt ontvangen, kunnen we natuurlijk de betaling uitvoeren, zolang de claim binnen 30 dagen na de besteldatum wordt ingediend en het product of de producten in kwestie niet in de aanbieding zijn. Lees voor meer informatie over ons restitutiebeleid link restitutiebeleid