Retourbeleid
TERUGZENDINGEN
Ons retourbeleid geldt voor 14 dagen. Als er sinds je aankoop 14 dagen zijn verstreken, kunnen we je helaas geen geld teruggeven of ruilen.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verschillende soorten producten kunnen niet worden geretourneerd. Bederfelijke waren zoals voedsel, bloemen of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten voor intiem of sanitair gebruik, gevaarlijke producten of ontvlambare gassen of vloeistoffen.
Andere artikelen die niet kunnen worden geretourneerd:
* Cadeaubonnen
* Downloadbare software
* Bepaalde producten voor gezondheid en persoonlijke verzorging
Om een product te retourneren, moet je ons een kassabon of aankoopbewijs laten zien.
Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin alleen een gedeeltelijke restitutie wordt gegeven: (indien van toepassing)
* Boeken met duidelijke tekenen van gebruik.
* Cd's, dvd's, VHS-banden, software, videospelletjes, cassettes of vinylplaten die geopend zijn.
* Elk item dat niet in de originele staat is, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan een fout van onze kant.
* Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.
Restituties (indien van toepassing)
Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om te bevestigen dat we het hebben ontvangen. We zullen je ook informeren over onze beslissing om je restitutieverzoek goed te keuren of af te wijzen.
Als je verzoek wordt goedgekeurd, wordt je restitutie verwerkt en wordt het bedrag binnen een bepaald aantal dagen automatisch teruggestort op je creditcard of oorspronkelijke betaalwijze.
Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als je je restitutie nog niet hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met de uitgever van je creditcard, aangezien er een vertraging kan optreden voordat je terugbetaling officieel wordt verwerkt.
Neem vervolgens contact op met je bank. Er is vaak een verwerkingstijd voordat een restitutie wordt geboekt.
Als je na al deze stappen nog steeds geen restitutie hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via contact@perruque-club.fr.
Sale-artikelen (indien van toepassing)
Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Sale-artikelen kunnen helaas niet worden terugbetaald of geruild.
Ruilen (indien van toepassing)
We ruilen een artikel alleen om als het defect of beschadigd is. Als je het artikel in dat geval wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail naar contact@perruque-club.fr.
Geschenken
Als het geretourneerde artikel op het moment van aankoop als cadeau was aangemerkt en rechtstreeks naar jou is verzonden, ontvang je een tegoedbon ter waarde van je retourzending. Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen, wordt er per post een cadeaubon naar je toegestuurd.
Als het artikel op het moment van aankoop niet als cadeau was aangemerkt, of als de cadeaugever het artikel eerst wilde ontvangen en het later aan jou wilde geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en weten zij dat je het artikel hebt teruggestuurd.
Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten om het artikel terug te sturen. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als je een restitutie ontvangt, worden de verzendkosten in mindering gebracht op je restitutie.
Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het kost om je omgeruilde product te ontvangen variëren.
Als je een artikel verzendt met een waarde van meer dan €45, kun je overwegen een bezorgdienst te gebruiken waarmee je de zending kunt volgen of een bezorgverzekering af te sluiten. We garanderen niet dat we het artikel dat je retourneert ook ontvangen.